Zakupy internetowe możesz zwrócić w ciągu 14 dni i nie musisz się z tego tłumaczyć.
Oddając towar, zadeklaruj odstąpienie od umowy. Skorzystaj z formularza. Wypełnij i wyślij pocztą, faksem lub mailem.
Dla ułatwienia tu jest gotowy formularz i instrukcja. Możesz oczywiście zrobić to także po swojemu.
Pamiętaj, że to prawo masz przez 14 dni. Potem jest po zawodach, ptakach i herbacie.
Co się dzieje, gdy odstąpisz od umowy?
Przede wszystkim – w ciągu 14 dni dostaniesz z powrotem pieniądze za zwrócone rzeczy oraz koszt ich przesłania (jeśli wybrałeś ten, który rekomendowaliśmy). Pieniądze wrócą do Ciebie tą samą drogą, którą przyszły. Chyba, że dogadamy się inaczej.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
POBIERZ FORMULARZ
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sklep Rak’n’Roll
ul. Kliczkowska 26C
58-100 Świdnica